Fons arqueològics de Miralles dipositats al Museu de la Pell d'Igualada Santa Maria de Miralles

Anoia
Museu de la Pell d'Igualada i Comarcal de l'Anoia. c/ Dr. Joan Mercader. Cal Boyer. 08700-Igualada
Museu de la Pell d'Igualada i Comarcal de l'Anoia.

Patrimoni moble
Col·lecció
Prehistòric
Neolític
Edats dels Metalls
Antic
Ibèric
Romà
Restringit
Científic
Museu de la Pell d'Igualada i Comarcal de l'Anoia (ajuntament d'Igualada)
Pedro Barbado

Es tracta de lots de materials arqueològics, com fragments ceràmics o restes faunístiques, apareguts al municipi. La seva cronologia inclou peces neolítiques, de l'Edat del Bronze, ibèriques i romanes. Molts dels materials han estat recollits pel CECI (Centre d'Estudis Comarcals d'Igualada)
Hi ha peces dels següents jaciments: la Socarrada, Cal Garracurt, Cova de Mas Vilà, Ponent de Mas Colomines, Mas Freixet, Cal Melitó, Fontanilles, Ca l'Albert, Mas d'en Sol, els Segarresos, Cal Sansó, torrent de la Creu de Françola, cova de Valldecerves, Cal Pompet i el Serral. També hi ha un pany i clau descontextualitzats.