Fons parroquial de Fogars a l'Arxiu Diocesà de Barcelona Fogars de Montclús

Vallès Oriental
Arxiu Diocesà del bisbat de Barcelona. C/ del Bisbe, 5 (Barcelona).
Arxiu diocesà del bisbat de Barcelona

4619700
Patrimoni documental
Fons documental
Modern
XVII-XIX
Alguns documents, especialment els més antics, es troben bastant deteriorats
A l'interior d'un recinte tancat.
Científic
Privada accessible
Arquebisbat de Barcelona
Virgínia Cepero González

A l'Arxiu diocesà del bisbat de Barcelona es conserven un gran nombre de documents solts provinents de les parròquies de Sant Cristòfol de Fogars, Sant Esteve de La Costa i Sant Martí de Mosqueroles. Es tracta de documents de temática diversa, fonamentalment baptismes, confirmacions, esposoris, matrimonis, defuncions i llibretes de compliment pasqual, i testaments. - Sant Cristòfol de Fogars: 48 documents del segle XIX al segle XX, 3 d'ells de datació indeterminada. - Sant Esteve de la Costa: 123 documents dels segle XVII al segle XX, 8 d'ells de datació indeterminada. - Sant Martí de Mosqueroles: 65 documents del segle XVI al segle XX.

Com és un element ubicat fora del municipi, les coordenades corresponen a les de l'ajuntament.

Font: Arxiu Comarcal del Vallès Oriental