Sender del torrent de la Casa Nova Santa Fe del Penedès

Alt Penedès
Al tram entre la zona dels Pins de Cal Ferret i l'Alzinaret pel marge del torrent de la Casa Nova.

1.71954
Obra civil
XXI
Ajuntament de Santa Fe del Penedès. C. de l'Horta, 1. Santa Fe del Penedès.
Oriol Vilanova

Sender de recent creació que comunica la zona dels Pins de Cal Ferret amb l'Alzinaret. El sender discòrre, en la major part del seu traçat, paral·lel a la Riera de la Casa Nova. La seva longitud aproximada és d'uns 430 metres. Alguns trams del sender estan acondicionats amb taules i bancs per al descans i el lleure.

Aquest sender de recent creació és la culminació del projecte del Sender pel Torrent de la Casa Nova, subsidiari de la Riera de Santa Fe, les característiques de la qual es troben descrites a la fitxa núm. 43. Dissenyat amb finalitats lúdiques, aquest sender permet l'acostament de la població a la flora i fauna de la riera, temàtica en la qual l'ajuntament de Santa Fe està elaborant un inventari específic.

Aquest sender es va inaugurar el dia 11 de setembre de l'any 2008.

"TOT SANTA FE" Butlletí informatiu de l'Ajuntament de Santa Fe del Penedès, nº32. Octubre 2008, p. 3.
"TOT SANTA FE" Butlletí informatiu de l'Ajuntament de Santa Fe del Penedès, nº30. Agost 2007, p. 5.