Forn de pà de la Cooperativa Sant Cugat Sesgarrigues

Alt Penedès
Edifici de l'antiga Cooperativa del pa
Actualment exposades a la col·lecció de Sant Cugat, al c. Sant Antoni (davant de l'Ajuntament).

Element arquitectònic
XX
1936
Està dintre de l'edifici de l'antiga Cooperativa
Científic
Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues
Tríade scp

El forn ocupa una part important de l'antic magatzem de la Cooperativa. Enmig d'una paret feta de totxo vist es troben les portes de ferro que donen a l'interior del forn. A les portes de ferro es pot llegir perfectament "talleres Balart, Sabadell". El seu interior està conservat en perfecte estat, s'aprecia el terra del forn fet de maons i amb una superfície de varis metres quadrats.

Referència cartogràfica: mapa topogràfic de Catalunya 1:5000. Sant Cugat Sesgarrigues 419-7-7 (279-127). Institut Cartogràfic de Catalunya. Segona edició: desembre 1998.

Una de les dependències del que va ser magatzem del sindicat agrícola cooperatiu es va convertir en un forn de pa cooperatiu durant la guerra civil. Segons els testimonis que van viure aquella època, només va funcionar com a tal uns anys.