Col·lecció d'eines agrícoles, de fuster i de boter de Sant Cugat Sesgarrigues Sant Cugat Sesgarrigues

Alt Penedès
Edifici de l'antiga Cooperativa del pa
Actualment exposades a la col·lecció de Sant Cugat, al c. Sant Antoni (davant de l'Ajuntament).

Patrimoni moble
Col·lecció
XIX-XX
Caldria una diagnosi i restauració preventiva sobretot dels elements de fusta.
Científic
Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues
Tríade scp

Dintre de la col·lecció d'objectes de tota mena relacionat amb les activitats econòmiques i més globalment amb la història de Sant Cugat, destaca pel nombre i pel seu estat de conservació el conjunt d'eines del camp, d'eines de fuster i de bóter. A les parets de l'edifici es poden observar una quantitat important d'aquests elements lligats íntimament a la història econòmica, social i en definitiva etnogràfica del poble de Sant Cugat.

Referència cartogràfica: mapa topogràfic de Catalunya 1:5000. Sant Cugat Sesgarrigues 419-7-7 (279-127). Institut Cartogràfic de Catalunya. Segona edició: desembre 1998.