Diorames de la passió de l'església parroquial de Sant Iscle i Santa Victoria
Rajadell

Bages
    Nucli de Rajadell. Plaça de l'Església, 3.
    A l'interior de l'esglèsia parroquial

4620483
    Patrimoni moble
    Objecte
    Any
    Ramon Oms
    Ornamental
    Privada accessible
    Bisbat de Vic
    F. Xavier Menéndez. OPC 2017-21

Quatre diorames que representen els goigs de la passió. En ells es poden veure quatre escenes de la Passió de Crist: la Flagel·lació, el Camí del Calvari, la Crucifixió i la Resurecció. Van ser construïts el 1988 (pel que fa a l'estructura escenogràfica) per l'arquitecte i escultor manresà Ramon Oms (nascut el 1951), amb la col·laboració del mestre fuster Fernando Carvajal. Les figures són obre del seu pare, un gran mestre pessebrista (de fa uns 20 o 30 anys enrere).

(De propietat privada però d'accés públic) Estan instal·lades a la capella del Santíssim de l'església parroquial de Sant Iscle i Santa Victoria. El mossèn de llavors, Lluis Solernou, va cedir l'espai i va patrocinar l'obra.

Blog Descobreix Rajadell. Oficina de turisme de Rajadell (O. Gasulla) http://descobreixrajadell.blogspot.com/