Luz y sombra I - juego de sombras IV
Santa Perpètua de Mogoda

Vallès Occidental
    Parc d'Europa. Passeig de Can Taió. Barri la Florida. (08130 - Santa Perpètua de Mogoda)

Patrimoni moble
    Element urbà
    XXI
    Any
    Martin Boettcher
    Bé catalogat, Ajuntament Santa Perpètua Mogoda
    Ornamental
    Ajuntament Santa Perpètua de Mogoda
    Goretti Vila i Fàbregas

"Luz y sombra I - juego de sombras IV" és una escultura situada a l'extrem nord del Parc d'Europa, al barri de la Florida, just al costat sud d'on arrenca un caminet que se'n va cap a ponent i travessa el torrent de Polinyà. A llevant hi ha el Passeig de Can Taió, que delimita el parc per llevant.
    L'escultura "Luz y sombra I" té per objectiu reviure la fascinació i la sorpresa que hi ha a l'ombra. Mitjançant el camí del sol al matí es creen rombes sobre la superfície de projecció, que canvien de forma contínuament. Són produïts per les ombres que donen els acers a la llum del sol. A les dues de la tarda les ombres es converteixen en franges. Al llarg de la tarda, les franges es tornen a desfer i es converteixen de nou en rombes, cada cop més petits.
    Qui observi un temps l'escultura percebrà el canvi lent, qui passi de nou per l'escultura quedarà sorprès de veure-la diferent.
    Mides: 400 x 520 x 450 cm
    Material: acer, acer inox, formigó, sikatop blanc i colorant negre

Parc d'Europa VIII Concurs d'escultures a l'aire lliure, juliol de 2003.

Postals. Santa Perpètua de Mogoda. Parc escultòric. Un passeig per conèixer les escultures del municipi. Edita: Servei de Cultura - Patronat Granja Soldevila - Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda, 2003.