Fons bibliogràfic del Centre d'Estudis Comarcals del Baix Llobregat

Privada accessible
    0317220DF2801G
    CENTRE D'ESTUDIS COMARCALS DEL BAIX LLOBREGAT

El Centre d'Estudis Comarcals del Baix Llobregat vetlla per la investigació, reflexió, conservació i divulgació d'estudis sobre la comarca, promocionant-ne els valors culturals, naturals i socials. Els seus objectius principals són l'impuls de la recerca, la promoció del coneixement del medi, el foment de la reflexió i debat sobre la realitat de la comarca i la seva transformació. Té a disposició dels seus socis i sòcies una de les col·leccions bibliogràfiques més exhaustives sobre el Baix Llobregat, amb totes les publicacions dels 30 municipis que integren la comarca i altres de caràcter supramunicipal. El fons és consultable in situ i, a més, els socis i sòcies de l'entitat es poden beneficiar del servei de préstec.

El fons bibliogràfic del Centre d'Estudis Comarcals del Baix Llobregat té als seus orígens a la fundació de dita entitat, l'any 1974. A la preocupació de la junta i el conjunt dels socis per aplegar tot el que es publica sobre el territori del Baix Llobregat s'uneix el fet que, sovint, els autors o autores de les publicacions fan lliurement l'opció de dipositar-hi un exemplar al fons, segurament animats pel fet que el butlletí del CECBLL es fa ressò de totes les novetats bibliogràfiques.

- CENTRE D'ESTUDIS COMARCALS DEL BAIX LLOBREGAT: Memòria d'activitats del Centre d'Estudis Comarcals del Baix Llobregat. Sant Feliu de Llobregat, 2002.