Fons bibliogràfic de l'Arxiu Comarcal del Baix Llobregat

Restringit
    Arxiu Comarcal del Baix Llobregat
    CENTRE D'ESTUDIS COMARCALS DEL BAIX LLOBREGAT

El fons bibliogràfic de l'Arxiu Comarcal del Baix Llobregat aplega moltes de les publicacions que es fan als 30 municipis del Baix Llobregat, especialment de recerca i estudis, encara que conté també producció literària i altres. És segurament, junt amb el del Centre d'Estudis Comarcals del Baix Llobregat, la biblioteca més completa sobre la comarca.

El 23 d'abril de 1983 es va crear l'Arxiu Comarcal del Baix Llobregat a través d'un conveni signat entre el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament del propi municipi.
    Des de l'inici la direcció de l'Arxiu s'ha preocupat per anar aplegant tota la informació publicada sobre el Baix Llobregat, fet que està a l'origen d'aquest fons bibliogràfic.

* RETUERTA I JIMÉNEZ, M. Luz. "Arxiu Històric Comarcal de Sant Feliu de Llobregat". A: Guia dels Arxius Històrics de Catalunya. Vol. 3. Barcelona: Generalitat de Catalunya, Departament de Cultura, 1989. Pàg. 191-212.
    * TORRA i PÉREZ, Albert; RETUERTA i JIMÉNEZ, M. Luz. Catàleg dels protocols notarials de l'antic districte de Sant Feliu de Llobregat. Barcelona: Fundació Noguera, 1991 (Inventaris d'Arxius Notarials de Catalunya, 12).