Fons bibliogràfic de la Biblioteca Municipal Montserrat Roig

LLEI 10/2001, de 13 de juliol
    Diputació de Barcelona - 0317220DF2801G
    CENTRE D'ESTUDIS COMARCALS DEL BAIX LLOBREGAT

El fons bibliogràfic de la Biblioteca Montserrat Roig és de tipus genèric (premsa, literatura, llibres de consulta, música, pel·lícules, etc). El fons pot ser llegit o consultat als punts de lectura habilitats a l'interior del recinte de la biblioteca i també funciona un servei de préstec. Al voltant de la lectura la biblioteca té una programació estable d'activitats.

De titularitat municipal i caràcter comarcal, el 22 d'abril de 1993 es va inaugurar la Biblioteca Popular Montserrat Roig, obra dels arquitectes Albert Viaplana, Helio Piñón i Ricard Mercadé.

- AJUNTAMENT DE SANT FELIU DE LLOBREGAT. "Inauguració de la Biblioteca Popular Montserrat Roig". El Butlletí. Núm. 357 (Sant Feliu de Llobregat, abril 1993), p. 12-13.
    - ESTEVES, Albert (dir.). Sant Feliu de Llobregat. Guia del patrimoni històric i artístic. Molins de Rei: Centre d'Estudis i Divulgació del Patrimoni (CEDIP), 1997.