Tanca de la casa del passeig de Llevant, 6

Maresme
    Passeig de Llevant, 6

Element arquitectònic
    S'hi han fet pintades vandàliques.
    BPU. Catàleg de Béns del POUM, 2004.
    Estructural
    8603406DG7180S0001RX
    Marta Lloret Blackburn- Antequem, S.L.

Tanca d'una torre construïda a principi del segle XX. Es tracta d'un mur construït a la cantonada entre el carrer d'en Blanch, que s'obre amb una portalada al costat de mar. La portalada presenta dos pilars d'obra rematats amb capitells motllurats, sobre dels quals hi havia dracs esculpits. El mur està fet de maó i els pilars estan arrebossats amb plafons rectangulars. La porta és feta de forja.

Un dels dracs va quedar malmès a causa d'una tempesta i l'altre fou guardat.

La tanca era de la casa coneguda com a Can Torner o "Cal Burro d'or", propietat del doctor Jose Torner i Fors, que fou enderrocada a la dècada de 1990.

Catàleg de Béns Protegits del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal de Malgrat de Mar (2004). Ajuntament de Malgrat de Mar.