Rellotge del Molí del Parellada

Façana sud-est del Molí del Parellada

Element arquitectònic
    Dolent
    La superfície de la pintura està molt esquerdada.
    Ornamental
    Ref. cadastral: 4787101CF9848N0001ER
    Marta Rodríguez

Rellotge de sol vertical declinat orientat al sud-oest, pintat sobre l'encalat de la façana lateral de l'edifici sud-oest. El rellotge està representat en forma rectangular amb els angles convexos. Un primer marc de color blau clar tanca un segon marc del mateix gruix de color groc clar. La resta del rellotge és del mateix blau. En la part central superior, s'observa una mica desdibuixat, la representació d'un sol estrellat de 16 puntes perfilat en blanc, del centre del qual surt el gnòmon. El rellotge presenta xifres horàries romanes pintades de color blau sobre la franja de color groc clar. Cal dir que tota la pintura mostra greus signes de degradació. Abasta de les 10 del matí a les 6 de la tarda.

Grup de Recerques "El Podall" (2007): "Els rellotges de sol de Torrelavit". Calendari municipal del 2008.