Pont (o corredor) de cal Jaumet Pensa

Modern
    XVII
    Normes Subsidiàries de Planejament. 1993
    Número inventari Generalitat i altres inventaris
    Sí, IPA. 23595
    Ajuntament de Sant Boi de Lluçanès. Passeig Lluçanès, 8. 08589. Sant Boi de Lluçanès
    Jordi Compte i Marta Homs

Es tracta d'un corredor de 10 metres de llargada per 3 d'amplada que dóna accés a cal Papei, una de les cases antigues del poble. Té una altura considerable i el sostre forma un embigat de fusta. A la part de davant hi havia hagut dos pilars de pedra treballada, avui dia desapareguts; la part del darrere del corredor acaba en arcada de mig punt. Damunt seu hi ha l'eixida de cal Jaumet Pensa.

A finals dels anys 70 el corredor fou restaurat.

SELVA, Baldiri (2006). Records de Sant Boi en sèpia. Ajuntament de Sant Boi de Lluçanès.
    Inventari de patrimoni cultural immoble de Catalunya. Sant Boi de Lluçanès. Àrea de Coneixement i Recerca, Departament de Cultura, Generalitat de Catalunya. Revisat el maig de 2008.