Parc Agrari del Baix Llobregat

Patrimoni natural
    Zona d'interès
    RÚSTIC PROTEGIT DE VALOR AGRÍCOLA
    Consorci del Parc Agrari del Baix Llobregat (id: 601)
    CENTRE D'ESTUDIS COMARCALS DEL BAIX LLOBREGAT

El Parc Agrari del Baix Llobregat és, actualment, un territori agrícola situat en una plana fluvial entorn a l'àrea més poblada de Catalunya que pretén preservar i també promocionar els seus usos agrícoles i el seu valor natural.
    A més d'arbres fruiters com el cirerer, hortalisses (carxofa, bledes, coliflors, etc.), el parc destina part del seu terreny a la recuperació de varietats fructícoles tradicionals d'aquestes contrades i avui desaparegudes.

La seu social del Parc Agrari està ubicada a la Masia de can Comas. Camí de la Ribera, s/n. El Prat del Llobregat

L'any 1996, la Diputació de Barcelona, el Consell Comarcal del Baix Llobregat i la Unió de Pagesos de Catalunya, van formar part del projecte Life de la Unió Europea per tal de formular i estudiar propostes de parc agrari a delta i la vall baixa del riu Llobregat. Actualment el parc és una realitat i la seva superfície es distribueix entre 13 municipis del Baix Llobregat.