Objectes de la vida quotidiana
Sant Martí de Tous

Anoia
    Carrer de les escoles, 15. Nucli urbà.

4602082
    Patrimoni moble
    Col·lecció
    XVIII-XX
    Científic
    Accés públic. Prop. Privada. Els Amics de Tous
    Núria Cabañas

A la sala d'exposició permanent Camil Riba s'hi exposa una vitrina amb diversos elements que formaven part de la vida quotidiana: plats i gerres de ceràmica vidrada, rellotges, navalles i estris d'afaitar, fogons, mesures, tisores i planxes. En total es tracta d'una col·lecció de 29 objectes.

Aquest objecte es troba ubicat en un edifici municipal cedit per l'Ajuntament de Sant Martí de Tous a l'Associació Amics de Tous, els quals gestionen la Sala Camil Riba, a la planta baixa, i el segon pis.

Associació Amics de Tous fou creada l'any 1983 i durant els últims anys s'ha dedicat a recollir, recuperar i emmagatzemar elements dels patrimoni local que els veïns han donat a l'entitat.

Menéndez, F. Xavier. (2015): Informe sobre la col·lecció local de Sant Martí de Tous. Requeriments per la creació d'un equipament museístic. Oficina de Patrimoni de la Diputació de Barcelona.