Antiga nau ubicada entre el carrer Prior Farras i el carrer de les Portelles de Sant Jaume. De planta rectangular i coberta d'uralita a dues vessants ( nord-sud). Els murs estan fets amb petits maons, i arrebossats. Consta d'una sola planta, essent l'espai interior de la nau de gran alçada.
L'accés se situa al carrer Prior Farras, i es caracteritza per una gran entrada rectangular i dues llargues obertures verticals amb arc escarser, que actualment es troben tapiades. A la part superior de la façana, hi trobem un frontó triangular, amb una obertura vertical amb arc escarser. Una imposta divideix la part del frontó i la part inferior de la façana.
La façana que es troba al carrer de les Portelles de Sant Jaume, es caracteritza per antigues obertures de tipologia similar. Les dues laterals són de grans dimensions i presenten un arc escarser, es troben actualment força modificades, una parcialment tapiada i amb vidrieres i l'altra amb una porta de fusta. Les dues centrals són de la mateixa tipologia, però força més estretes. Cal destacar-hi la línia d'imposta a la part superior de la façana.