Imatge de la Mare de Déu del Carme Sant Julià de Cerdanyola

Religiós
Bisbat de Solsona. Palau Episcopal. 25280 Solsona
María del Agua Cortés Elía. OPC

La única imatge que es conserva anterior a la Guerra Civil és una Mare de Déu del Carme. És una imatge de talla de fusta vestida que porta el nen als braços i amb corona. És una imatge que podria datar de finals del segle XIX o poc abans.

La resta dels sants que es conserven a l'església són posteriors a la Guerra Civil i no tenen interès artístic; a l'altar Major hi ha Sant Joan, Sant Julià i Sant Ramon. Sant Julià va ser comprat per la junta de Capmasats, els altres dos els van pagar uns veïns de Terrassa que eren els amos de cal Farrer. A l'altar del Roser hi havia una imatge de la Marededéu del Roser que es va fer malbé durant la Guerra, per això després l'altar es va dedicar a la Marededéu del Carme que està acompanyada de les imatges de Santa Filomena i Santa Bàrbara.

DD.AA. (1998) Sant Julià de Cerdanyola. Municipi de sempre. Municipi recuperat. Ajuntament de Sant Julià de Cerdanyola.