Fornícula del Carrer Manuel Moreno

Element arquitectònic
    XIX
    Any
    no conserva la imatge i està tapiada
    Pla Especial Patrimoni Arquitectònic i Ambiental de Vilassar de Dalt
    Estructural
    6565301DF4966N0001LT
    Jordi Montlló Bolart

Fornícula situada a l'alçada del primer pis d'una casa del carrer Manuel Moreno que fa xamfrà amb la Plaça de la Vila i el carrer del Carme. No conserva cap imatge i està tapiada amb maons i arrebossada, però es conserven i són visibles l'ampit, motllurat i arrodonit, els brancals i la llinda que són de pedra granítica treballada i la llinda d'arc escarser.

fa molts anys que no hi ha imatge i se n'ha perdut el record de l'advocació.

També es coneix amb el nom de Fornícula de Ca l'Antonio o Cal Francesc. Aquestes cases es construeixen al voltant de l'any 1829. abans eren terrenys sense construir.

AJUNTAMENT DE VILASSAR (1999). Pla Especial del Patrimoni Arquitectònic i Ambiental de Vilassar de Dalt.
    BENITO, Pere (1987). "Llavors del regne. Les capelles de carrer". Parròquia de Sant Genís. Vilassar de Dalt.
    SAMON i FORGAS, Josep (2010). Els sants dels vilassarencs; capelletes de carrer. Recull fotogràfic i dades bàsiques. Vilassar de Dalt. Inèdit.