Font del molí Nou
Olost

Osona
    Sector nord-oest del terme municipal
    A 300 metres de la carretera BP-4653, punt quilomètric 3'850

Element arquitectònic
    XIX-XX
    Ajuntament d'Olost. Plaça Major, 1. 08516. Olost.
    Jordi Compte i Marta Homs

La font del molí Nou està situada en un punt enclotat a tocar del gorg del molí Nou, en el marge est de la riera Lluçanès.
    S'accedeix a la font des de la gran esplanada rocosa que s'estén al davant de la masia de Jutglar, sota la carretera BV-4653. Al límit d'aquesta esplanada rocosa s'inicia un camí estret que davalla ràpidament en zig-zag per les vessants que envolten el gorg del molí Nou. Seguint aquest camí es troba la font a mitja vessant, sota una gran paret de roca natural.
    La font està formada per un brollador metàl·lic que sobresurt d'un petit mur de pedra, totalment recobert de molsa. Queda envoltada per vegetació típica d'un espai humit, i als peus d'una imponent paret de roca natural.