Font de Sant Antoni Sant Julià de Cerdanyola

Productiu
Ajuntament de Sant Julià de Cerdanyola
María del Agua Cortés Elía. OPC

La font de Sant Antoni es troba al peu de la carretera que porta al santuari de Falgars, al marge dret. La font es troba en un mur de paredat, amb una pica i aixeta accionable encastada, a la part superior hi ha una fornícula amb un plafó de rajoles ceràmiques amb la imatge de Sant Antoni de Pàdua. A banda i banda de la pica hi ha dos bancs correguts de pedra perpendiculars a la paret. Al costat del mur de la font hi ha unes barbacoes amb graelles i s'ha arranjat la placeta de davant amb taules i seients protegits per diversos arbres que proporcionen ombra.

El plafó ceràmic es troba en mal estat ja que la part de la cara del sant i el nen està picada per una obra vandàlica.

L'any 1947 es construí la font de Sant Antoni a la carretera del Tiquet, gràcies a la intervenció de la Junta de Capmasers i Magallers.

DD.AA. (1998) Sant Julià de Cerdanyola. Municipi de sempre. Municipi recuperat. Ajuntament de Sant Julià de Cerdanyola.