Col·lecció d'objectes diversos de l'Ajuntament a la Casa de Cultura

Simbòlic
    Ajuntament d'Olesa de Montserrat. Pl. Fèlix Figueras Aragay, s/n
    Jordi Piñero Subirana

Conjunt format per diversos objectes. Una part d'objectes són de caràcter protocol·lari de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat. El més destacat és una porra o maça del Comú d'Olesa, del segle XVI. Altres elements són una col·lecció de medalles dels regidors de l'Ajuntament (del segle XIX) i una col·lecció de vares d'alcalde (del segle XIX). Una altra peça és una petxina d'argent per presentar aigua beneïda a les autoritats, obra de mitjan segle XVIII.
    Així mateix, a l'Arxiu es conserva també un relleu amb una cara, trobat a sota les escales de l'Església Parroquial (fetes al començament del segle XVII). Es tracta d'una figura exempta d'estil romànic.

Anònim (1987). "Peces d'orfebreria del Comú d'Olesa als segles XVI-XVII (IV)". Butlletí del Centre Muntanyenc i de Recerques Olesà, núm. 40.