S'hi accedeix des de la Creu de Can Boquet, per la pista de la dreta que condueix cap al dolmen de la Roca d'en Toni, en direcció a Ca l'Arcís. Entre els camps de vinyes i el dolmen de la Roca d'en Toni, hi ha una pista prohibida als vehicles, que passa pel mig de dues feixes, i sense deixar el camí de la dreta, s'arriba a la zona dels rocs d'en Sardinyà. Es deixen a mà esquerra i es continua uns 25 metres més fins que el camí acabi en el bosc, on hi ha davant mateix aquest conjunt granític.
Es tracta d'un recinte envoltat de grans blocs granítics, de més de tres metres d'alçada per un gruix que oscil·la entre un metre i dos i mig, fent que es tracti d'un recinte tancat i de difícil accés, ja que la única entrada es pot fer per dues escletxes.
L'interior del recinte, en forma de L, amida tres metres la part estreta i cinc la part ampla, per set de llargada. Enfront de l'entrada principal, té un altre annex, en forma de recinte envoltat per quatre grans blocs, semblant a una cambra rectangular.