Casa del C. Passada, 15

Edifici
    Popular
    XX
    BPU. Catàleg de Béns del POUM, 2004.
    Residencial
    8307538DG7180N0001YF
    Marta Lloret Blackburn- Antequem, S.L.

Casa construïda a principi del segle XX. És un edifici entre mitgeres i de planta rectangular que s'estructura en dues crugies. Consta de planta baixa, pis i golfes i té la coberta a dues vessants amb el carener paral·lel a la façana. El frontis es composa simètricament segons dos eixos d'obertures d'arc pla, algunes d'elles emmarcades amb pedra i les altres arrebossades. El finestral del l'eix central té sortida a un balcó de baranes forjades sostingut per mènsules decoratives. El tractament exterior dels murs és arrebossat i pintat, amb franges que imiten carreus a la planta baixa. Als extrems de la façana hi ha una franja vertical motllurada que enllaça amb les cornises dels nivells de forjat i la del coronament, ressaltades amb una tonalitat diferent.

Catàleg de Béns Protegits del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal de Malgrat de Mar (2004). Ajuntament de Malgrat de Mar.