Casa del C. Mallorca, 20

Edifici
    Popular
    XX
    BPU. Catàleg de Béns del POUM, 2004.
    Residencial
    8604810DG7180S0001AX
    Marta Lloret Blackburn- Antequem, S.L.

Casa construïda durant la primera meitat del segle XX. És un edifici entre mitgeres i de planta rectangular que s'estructura en dues crugies. Consta de planta baixa, pis i golfes i té la coberta a dos vessants amb el carener paral·lel a la façana. El frontis es composa simètricament segons dos eixos d'obertures d'arc pla arrebossat, amb el portal emmarcat amb pedra. Els finestrals del pis estan emmarcats amb una motllura que té acabament semicircular a la llinda. Tenen sortida a un balcó corregut delimitat amb baranes forjades. Els nivells de forjat es posen de manifest a l'exterior amb una cornisa motllurada, de més volada al coronament de la façana. El tractament exterior del mur és arrebossat.

Catàleg de Béns Protegits del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal de Malgrat de Mar (2004). Ajuntament de Malgrat de Mar.