Casa de l'ermità de Sant Pau

XIX
    Residencial
    Ajuntament de Sant Pere de Ribes. Pl. de la Vila, 1
    Marta Lloret Blackburn - Antequem, S.L.

La casa de l'ermità està adossada a la façana de ponent de l'ermita de Sant Pau. És un edifici de planta irregular que s'estructura en dues crugies. Consta de planta baixa i pis i té la coberta a una sola vessant que desaigua a la façana. S'hi accedeix per un portal d'arc escarser arrebossat, que es troba descentrat en el frontis. Al costat hi ha una finestra d'arc pla arrebossat, com les tres del primer pis, que també tenen l'ampit motllurat. A l'extrem de ponent de la façana hi ha un contrafort, mentre que a la façana de ponent n'hi ha dos. Per la façana posterior en sobresurt un cos de dos nivells d'alçat amb el mateix pendent de la coberta que el principal. S'obre amb dues finestres d'arc pla arrebossat. Entre el volum principal i aquest cos n'hi ha un d'un sol nivell que ha estat afegit modernament. Al costat del portal d'accés hi ha adossat un pou quadrangular. L'acabat exterior és arrebossat, amb el frontis pintat de color blanc i les obertures ressaltades de color groc. En el revestiment de la façana hi ha gravats els anys "1936" i "2010".