Casa al carrer Capitans de Mar

Any
    Cristian Cirici i Josep Bonet
    BCIL
    BCIL (Pla d'Ordenació Urbanística Municipal. Text refós 2010)
    Residencial
    7039011DF4973N0001GR
    Jordi Montlló Bolart

Habitatge residencial aïllat als quatre vents de planta rectangular amb una estructura de pòrtics de formigó que possibiliten la lliure disposició de les tres plantes de l'edifici. La coberta és plana no practicable. La façana de carrer, orientada al nord, és plana amb una composició ordenada amb una finestra correguda a l'alçada del segon pis. La façana posterior, orientada a migdia, és més oberta i dóna a un porxo format amb l'estructura de formigó de l'edifici i diversos tendals.

Els arquitectes Cristian Cirici i Josep Bonet, autors d'aquest projecte, són membres de l'estudi PER d'arquitectura.

BATLLE, Enric i ROIG, Joan (2001). Pla especial de protecció del patrimoni arquitectònic, ambiental i històric. Ajuntament de Premià de Mar.