Can Torrents, masia de la Font Corbera de Llobregat

Baix Llobregat
C/ Font Vella, 31
Pels volts de la part alta del nucli urbà de la vila, banda de migdia

Edifici
Popular
XVIII-XIX
Regular
Ha estat abandonat durant un temps, fet que va provocar el seu deteriorament. Actualment és habitat i s'estan realitzant obres de rehabilitació.
Legal
Catàleg Municipal, 2005, núm. 46
Residencial
Aero Clima SL
Agustí G. Larios, Helena Garcia Navarro

Edifici de planta irregular obrat amb murs de pedra molera amorterada, referida en calç, amb llindes i brancals de pedra picada; també incorpora en alguns punts, especialment a alguna finestra i zones baixes de la casa, el maó. S'han tapiat algunes portes i finestres, i les que hi ha obertes no segueixen una disposició regular. Mentre una part de l'edifici (que dóna al carrer Font Vella) és coberta a dues aigües, dos cossos de la part inferior, a dos nivells diferents, són coberts amb una teulada d'una única vessant. L'accés pot fer-se per dos carrers, salvant un desnivell de terreny, que fa que per una part la casa sigui de planta i pis, i per l'altra s'afegeixi una nova planta.

L'edifici s'hauria construït entre finals del segle XVIII i principis del XIX. Originalment estava fora del nucli urbà, però a causa de la seva expansió va quedar-ne integrat.

RIERA I BAGUÉ, Josep M. (1995). «Fitxa del Pla especial del catàleg de patrimoni arquitectònic i natural de Corbera de Llobregat». Corbera de Llobregat: Ajuntament de Corbera de Llobregat.