A inicis del segle XX, aquesta casa era propietat de Miquel Moragrega Font,
de qui pren el mot. Miquel Moragrega Font, segons l'apèndix de l'amillarament de 1902, l'havia adquirida aquell any a Antoni Montadas. Els Moragrega era una família originària de Beseit arribada a l'Anoia en el context de les lluites sindicals del darrer quart del segle XIX, quan els industrials paperers de la zona van cercar operaris qualificats per neutralitzar les vagues.
El primer membre de la família en establir-se a Capellades fou Miquel Moragrega Gil, pare de Miquel Moragrega Font. Miquel Moragrega Font es va casar amb Maria Ollé Cots de Vallbona.
Els Moragrega van desenvolupar una important tasca empresarial a Guadalajara (Mèxic). Encara avui en dia el cognom Moragrega està vinculat als cercles empresarials de Guadalajara.
Eugeni Moragrega, establert a Barcelona, es va casar el 1916 amb Antònia Ferrer Bastida, descendent de "Cal Pons".
Cal Miquelet va ser sotmesa a importants reformes a inicis de la dècada de 1930, un cop mort Miquel Moragrega Font.
La memòria oral de Vallbona recull com Cal Miquelet fou ocupat per l'exèrcit en els mesos finals de la guerra civil.
A finals de la dècada de 1970 constava com a propietat de "Herederos de Miguel Moragrega". El 1984 fou cedida a la parròquia de Vallbona qui n'ha delegat el seu ús a l'agrupament escolta "Josep Masclans".