Cal Correu o Cal Pallers
Santa Maria de Miralles

Anoia
    A la zona central del municipi, a les Planes de Cal l'Erzet
    Al Camí de les Planes de Ca l'Erzet, que surt de la C-37, i a Ca La Parda, seguir camí a l'esquerra

Edifici
    Eclecticisme
    XX
    Totalment transformada
    Projecte de Catàleg de Masies fitxa 23
    Residencial
    Ref. Cad. 001203700CF79F
    F. Xavier Menéndez

Casa totalment transformada en un edifici residencial, de planta baixa i pis. Te planta quadrada, amb coberta asimètrica a doble vessant orientada E-O amb el carener paral·lel a la façana principal, i porxo al davant amb coberta a una vessant. L'entrada principal es situa a l'oest, sota aquest porxo. La façana principal (O.) i la posterior (E.) estan arrebossades, mentre que la paret N presenta un acabat de pedra vista amb maçoneria irregular però molt ben acabada.

Cal Pallés, segons el Projecte de Catàleg de Masies
    Sembla que té un origen força antic, però l'edifici ha estat profundament transformat.
    El jardi està decorat amb diveres escultures, algunes d'art contemporani

HÈLIX ARQUITECTES ASSOCIATS, SLP. Pla especial de catàleg de masies, cases rurals i altres edificacions en sòl no urbanitzable. Document per a l'aprovació inicial. Servei d'Urbanisme de la Diputació de Barcelona. Ajuntament de Santa Maria de Miralles. Març 2016