C/ Àngel Vidal, 25-27

c/ Àngel Vidal, 25-27

Edifici
    XIX-XX
    Malgrat que el Pla Especial instava al manteniment del volum construït i a la conservació de les façanes i únicament autoritzava la realització d'obres que recuperessin la fesomia original de la casa nº 27, en l'actualitat els dos edificis han estat transformats en una única finca, amb un únic accés en façana principal i s'ha construït una planta àtic enretirada de la façana. Aquestes actuacions han suposat una notable pèrdua de les característiques originals de les dues cases catalogades.
    Pla Especial, 26. 2006
    Residencial
    Ref. cad.: 62226DF0605N
    Núria Nolasco Azuaga

Edifici que presenta tres nivells d'alçada (pb + 1p + àtic); el segon pis perd la crugia de l'extrem esquerre, en la que se situa un pati elevat que es tradueix al frontis mitjançant una barana d'obra llisa, suportada per pilars quadrangulars.
    La planta baixa consta de cinc obertures, és a dir, un portal d'entrada amb forma d'arc rebaixat i dos finestrals de pedra a cada banda, dotats amb ampits de pedra motllurats i reixes metàl·liques.
    Totes les obertures rectangulars del frontis disposen d'una mena de guardapols de motllura simple que desenvolupa, sobre el centre de la llinda, un sortint quadrangular a mode de merlet. De la mateixa manera, una motllura de perfil simple tradueix a la façana el nivell del forjat del primer pis, que consta d'una finestra central flanquejada per balcons; aquests presenten les volades de pedra, conformades per llosanes amb motllura simple, i les baranes metàl·liques amb barrots de fundició, actualment pintats de color blanc.
    El coronament de la façana disposa d'una cornisa motllurada i de la barana d'obra de la terrassa del pis àtic; aquesta darrera presenta, en el centre, un conjunt de pilars quadrangulars coronats en forma de merlet.

Segons els Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges, aquest edifici disposa del tipus de protecció IV. Està catalogat com un element de tipus A.

Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges (2006)