Sender de gran recorregut 3, GR - 3
Sant Agustí de Lluçanès

Osona
    Sector est del terme municipal
    Travessa el terme municipal des dels Munts al serrat de la Pinassa

Obra civil
    Popular
    Propietaris diversos
    Jordi Compte i Marta Homs

El GR-3 es tracta d'un itinerari circular amb inici i final a la ciutat de Lleida que recorre un gran nombre de les comarques catalanes connectant amb la majoria dels GR catalans.
    El recorregut que passa pel municipi de Sant Agustí de Lluçanès correspon al tram 4 que té inici al Santuari de la Mare de Déu dels Munts i arriba fins a Sant Bartomeu del Grau passant per Santa Llúcia i Santa Perpètua formant una etapa de 26,160 km amb durada aproximada de 6:25 h.
    La part que pròpiament discorre pel terme municipal té aproximadament 1km i s'inicia al Santuari de la Mare de Déu dels Munts i baixa en direcció oest fins als plans dels Munts on es gira a l'esquerra seguint una pista forestal que ressegueix la carena del Serrat de la Pinassa en direcció a l'Àngel de la Guarda, ja en terme de Sant Boi de Lluçanès.

Els trams TR3 i TR4 estan pendents d'edició.