El pedró de la Mare de Déu de Lourdes es troba situat a l'extrem nord de l'anomenat serrat de Lurda, uns metres a l'oest de la carretera BV-4341 i al sud de la Coma de Borrassers.
Es tracta d'una pedró d'uns tres metres d'alçada, format amb grans carreus de pedra treballada, amb cantonades delimitades amb carreus treballats que sobresurten lleugerament i coronat amb teulada piramidal amb una cornisa doble. La base del pedró és lleugerament més ample, d'uns 110 centímetres per costat i la part central és d'uns 100 centímetres per costat. Només conté obertures a la façana sud, on hi ha una obertura d'arc rebaixat emmarcada exteriorment amb un guardapols. L'obertura queda tancada per una reixa metàl·lica amb la inscripció "Ave Maria" i a l'interior hi ha una imatge de la Verge Maria. Sota l'obertura hi ha un carreu amb una inscripció amb relleu on es llegeix "MATER PURISSIMA / ORA PRO NOBIS / C. COMA / ANY 1932".
L'accés al pedró es fa a través d'un tram de camí condicionat amb escales de fusta i baranes de corda amb pilars de fusta. Just davant del pedró hi ha un banc.