Murs del jardí de cal Brunet
El Papiol

Baix Llobregat
    Carrer Carme, 8

Element arquitectònic
    Modernisme
    Any
    1914-18?
    Salvador Valeri i Pupurul?
    BPU. E08-Catàleg de Patrimoni Arquitectònic del Papiol
    Ornamental
    7781904DF1878B
    Juana Maria Huélamo Gabaldón

Edificació que constitueix la tanca d'un espai enjardinat, i que es desenvolupa seguint el perfil del terreny natural. Es tracta d'un mur de línies ondulades, fet de pedra irregular provinent de les pedreres del municipi. Està vorejat en alguns punts per una motllura de traça corba, de manera especial a la zona de la porta i en altres localitzacions, amb la intenció de subratllar el caràcter orgànic de la construcció. Domina la pedra escasament trabada que s'erigeix com a element dominant, marcant una mola ben visible, tot emergent a la zona del barranc que domina. Està remarcat el seu perímetre per cinc garites decoratives que donen certa singularitat i alhora, verticalitat a la construcció.

Construcció pròpia de l'estil modernista, agermanada amb el tipus d'edificació de la casa de pedra (Can Bou) del mateix municipi i amb altres tanques de menor entitat que, a manera de barri, tanquen els solars d'algunes edificacions.