Mina de Can Pufarrer (segon tram)
Alella

Maresme
    Torrent de Can Pufarré, entre els nuclis de Mas Coll i Can Comulada.
    Pujant pel torrent de Can Pufarré, a través del barri d'accés als barracons a mà esquerra.

Element arquitectònic
    XIX-XX
    BCP (Catàleg Patrimoni d'Alella - 2010)
    Productiu
    Polígon 06 - parcel·la 33
    Jordi Montlló Bolart

Tram soterrat d'uns 100 metres d'una mina d'aigua. Disposa de dos pous de registre. No se'n conserva la porta. La caseta està feta de paredat i maons plans. Interior amb la volta entibada i banc de paredat antic, pedres petites i irregulars unides amb morter. La canal antiga era de ceràmica i circula pel mig de la mina; actualment està entubada amb tub de plàstic fins el naixement.

Antoni Sanahuja va arreglar la mina i la va tornar a posar en funcionament, traient la terra amb cabassos durant els anys 2004 i 2005.

AJUNTAMENT D'ALELLA (2010). Catàleg patrimoni històric, artístic, cultural i mediambiental; dins el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal d'Alella.
    MONTLLÓ, Jordi i FONT, Josep (2007). Inventari d'arquitectura rural i popular d'Alella. Inèdit.