Imatge de la Mare de Déu del Carme

Religiós
    Bisbat de Solsona. Palau Episcopal. 25280 Solsona
    María del Agua Cortés Elía. OPC

La única imatge que es conserva anterior a la Guerra Civil és una Mare de Déu del Carme. És una imatge de talla de fusta vestida que porta el nen als braços i amb corona. És una imatge que podria datar de finals del segle XIX o poc abans.

La resta dels sants que es conserven a l'església són posteriors a la Guerra Civil i no tenen interès artístic; a l'altar Major hi ha Sant Joan, Sant Julià i Sant Ramon. Sant Julià va ser comprat per la junta de Capmasats, els altres dos els van pagar uns veïns de Terrassa que eren els amos de cal Farrer. A l'altar del Roser hi havia una imatge de la Marededéu del Roser que es va fer malbé durant la Guerra, per això després l'altar es va dedicar a la Marededéu del Carme que està acompanyada de les imatges de Santa Filomena i Santa Bàrbara.

DD.AA. (1998) Sant Julià de Cerdanyola. Municipi de sempre. Municipi recuperat. Ajuntament de Sant Julià de Cerdanyola.