Fons bibliogràfic de Mossèn Baldelló

Fons bibliogràfic
    Científic/Cultural
    Ajuntament de Sant Feliu de Codines. Pl. Josep Umbert Ventura, 2
    Marta Lloret Blackburn-Antequem, S.L.

El fons de Mossèn Baldelló està format pels llibres que tenia el musicòleg a la seva biblioteca particular.

La majoria de publicacions són de temàtica musical, com l'"Anuario musical", algunes escrites per ell, tot i que també n'hi ha d'història local, poesia, etc.

La informació històrica ha esta facilitada pel Museu de Can Xifreda.

El musicòleg Mossèn Baldelló (1887-1977) vivia al carrer del Bisbe cantonada plaça Sant Jaume a Barcelona i estiuejava a Sant Feliu de Codines. Fou ordenat sacerdot l'any 1912.

Va ser l'impulsor del Cant Gregorià i de la Cançó Popular Catalana, i va publicar nombrosos articles en revistes i periòdics. Quan va morir, la seva majordoma, Emèrita Igual i els seus nebots van donar els seus arxius al poble de Sant Feliu de Codines.