Festa Major d'hivern de Casserres

Obert
    Lúdic
    Jordi Montlló Bolart

La Festa Major d'hivern es celebra per la diada de Sant Josep. Els actes es concentren durant el cap de setmana més proper a la festa del Sant.
    Les activitats organitzades actualment per l'ajuntament de Casserres es centralitzen bàsicament al local social on s'hi fan exposicions (fotografies antigues de Casserres, de la Banda de Cornetes i Tambors, Caramelles...) i tallers diversos (reciclatge).
    Es fa un passacarrers amb la Banda de Cornetes i Tambors de Casserres convidant a altres bandes dels pobles veïns i també es fa una obra de teatre. La Festa Major finalitza amb un ball per a grans i petits al local cultural.

La Festa Major d'hivern va ser creada ara fa12 anys sent alcalde del municipi el Sr. Serafí Costa.
    La vitalitat de la festa depèn molt de l'any i és irregular.