Carrerada de Santa Fe, Corral del Mestre i la Sala Santa Fe del Penedès

Alt Penedès
Nucli de Santa Fe, camí de la riera, camí de Can Cartró.

Obra civil
Dolent
Tot el tram d'aquesta carrerada que passa pel municipi de Santa Fe està actualment asfaltat.
Legal
Llei de vies pecuàries, 3/1995 de 23 de març
Ajuntament de Santa Fe del Penedès. C. de l'Horta, 1. Santa Fe del Penedès
Oriol Vilanova

Antic camí ramader, per on els ramats de bestiar tenien dret a passar històricament en època de la transhumància. Aquesta carrerada entra al terme de Santa Fe del Penedès des de la Granada per la carretera BV-2156, travessant el nucli urbà de Santa Fe. La carrerada continua cap al nord pel camí de la Riera i el camí de Can Cartró pel costat de la deixalleria. Continua recte cap al nord deixant a la dreta el camí dels Botins, travessa la Riera de Santa Fe pel pont per després entrar a les terres del Mas Esquerdó, ja al terme del municipi veí, Subirats.

A.A.V.V. (2005): "Pla Director Supramunicipal de Sostenibilitat". Edita: Mancomunitat de Municipis de l'Alt Penedès. (Suport CD-ROM)
ROVIRA I MERINO, Joan; MIRALLES I SABADELL, Ferran (1999): "Camins de transhumància al Penedès i al Garraf. Aproximació a les velles carrerades per on els muntanyesos i els seus ramats baixaven dels Pirineus a la marina." Edita: Associació d'Amics dels Camins Ramaders. Vilafranca del Penedès, p. 163.