Camí rural de ca n'Ametller
Ullastrell

Vallès Occidental
    Carretera BV-1203, km. 4,5, 08231
    Al sud del nucli urbà, darrera del cementiri
    259 m

Obra civil
    Altres
    Diversos propietaris
    Adriana Geladó Prat

Antic camí rural situat al sud del nucli urbà, en el quilòmetre 4,5 de la carretera BV-1203, a l'alçada del cementiri. Es tracta d'un camí de terra sense cap tractament especial, que presenta una amplada mitjana d'uns 3 metres en tot el seu traçat i un pendent màxim d'un 20%, sense cap restricció de circulació en el recorregut i apte per tots els vehicles. Compta amb una longitud aproximada d'1km i forma part de la Xarxa Viària Bàsica i també està inclòs al Pla de Prevenció Municipal d'Incendis Forestals (PPI). El camí neix al quilòmetre 4,5 de la carretera BV-1203, darrera del cementiri del municipi. Tot el traçat discorre entre cultius d'arbres fruiters i petites parcel·les de terra conreades exceptuant el tram final, que travessa zones més boscoses fins a enllaçar amb el terme municipal de Castellbisbal i la masia de ca n'Ametller.

No s'ha pogut determinar la titularitat d'aquesta via.

El camí està senyalitzat com un dels itineraris de la xarxa comarcal de senders del Vallès Natural, dins l'itinerari Molins - Montserrat.

CONSELL COMARCAL DEL VALLÈS OCCIDENTAL (2005). Inventari de camins rurals i pistes forestals del Vallès Occidental. Naturgest, S.L. (eina digital: programa GreenGest). FUSALBA, Mateu (1987). "D'Ullastrell a l'estació de Castellbisbal". Al Vent, núm. 96, setembre 1987, Terrassa, p. 50-51.