Camí del Fondo del Puigfarner a les Coromines
Aguilar de Segarra

Bages
    Extrem sud oest del terme, tocant amb Prats de Rei.
    Nucli de les Coromines

4619057
    Obra civil
    Medieval
    Modern
    Legal i física
    BCIL; Catàleg béns protegits del POUM
    Restringit
    Ajuntament d'Aguilar de Segarra
    Cristina Belmonte, iPAT Serveis Culturals

Al camí s'hi accedeix a través d'un trencant a la dreta en el camí de les Coromines, en direcció nord, a l'indret dels Racons de Centelles.
    Des d'aquí s'inicia un recorregut de 1,24 km i 4 m de desnivell fins arribar als terrenys del Puigfarner. El ferm, de terra compactada es troba en bones condicions. El camí transcorre bàsicament a través de camps de cultiu, travessant en direcció sud els Plans de Centelles, la Rioja i el fons de Puigfarner. Passat el mas i les seves instal·lacions agropecuàries el camí connecta amb un altre, que porta a Prats de Rei i a Cal Mensa.
    El camí té pas restringit entorn de les instal·lacions del Puigfarner.
    Com la resta de camins del municipi, a banda dels usos com a via de comunicació és també interessant des del punt de vista paisatgístic, el qual el fa apte per activitats d'oci i esbarjo. Aquí també es pot destacar el seu interès històric, ja que passa per l'entorn de la Torre de Puigfarner. La geologia és un altre dels elements d'interès del camí, ja que com tot el municipi està inclòs dins els espais del Parc Geològic i Miner de la Catalunya Central.

Té algun tram amb pas restrigit.
    Té algun tram senyalitzat.
    Referència cadastral - 08002A006090050000UL - Via de domini públic