Camí dels camps del Soler - Riera de Maçana - Can Comanroca
Aguilar de Segarra

Bages
    A l'extrem sud del terme a l'est de l'obaga de l'Estrada.
    Vorejant la riera de Maçana

Obra civil
    Medieval
    Modern
    BCIL; Catàleg de béns protegits del POUM
    Restringit
    Ajuntament d'Aguilar de Segarra
    Cristina Belmonte, iPAT Serveis Culturals

El camí surt des del Mas Comenroca, on s'arriba des d'un dels molts trencalls a l'esquerra (a l'altura de la Casa Nova d'en Benet) del Camí d'Aguilar a La Llavinera.
    Des de Can Comenroca, el camí té una llargada d'uns 2,10 km i uns 6 m de desnivell al sud de l'Obaga de l'Estrada i del tram del GR-7 (etapa 11) que passa pel municipi. El ferm de terra compactada, està en bon estat.
    Un cop passat el mas, en direcció sud-est el camí travessa per l'Obaga de Comenroca i es transita pel sud de la Torre del Grauet i de la Capella de la Mare de Déu del Grauet, vorejant la Riera de Maçana fins a arribar als Camps del Soler, on finalitza el camí.
    Com la resta de camins del municipi, a banda dels usos com a via de comunicació és també interessant des del punt de vista paisatgístic, el qual el fa apte per activitats d'oci i esbarjo. Aquí també es pot destacar el seu interès històric, ja que passa per l'entorn de la Capella de La Mare de Déu del Grauet i de la Torre del Grauet. La geologia és un altre dels elements d'interès del camí, ja que com tot el municipi està inclòs dins els espais del Parc Geològic i Miner de la Catalunya Central
    El seu accés està restringit, hi ha cadenes en tots els accessos

Referència cadastral - 08002A004090330000UX - Via de domini públic