Bosc de la Granja Soldevila
Santa Perpètua de Mogoda

Vallès Occidental
    Avinguda Girona, Ferrocarril Papiol-Mollet, Avinguda de l'Estela Ibèrica
    A l'W del parc dels Ametllers

432030
    Patrimoni natural
    Espècimen botànic
    XX
    Bé catalogat, Ajuntament Santa Perpètua Mogoda
    Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda
    Goretti Vila i Fàbregas

El Bosc de la Granja Soldevila es troba situat a l'oest del parc dels ametllers, entre l'avinguda Girona, la línia del Ferrocarril Papiol - Mollet i l'avinguda de l'Estela Ibèrica. El Bosc de la Granja Soldevila és la massa arbòria més coneguda i emblemàtica del municipi. Les zones naturalitzades del bosquet s'han anat artificialitzant, ja que ha quedat inclòs en l'àrea urbana, tot i així la diversitat faunística natural és molt elevada (rossinyol comú, tallarol, mallerenga, pitroig...). És un bosc plantat amb finalitat didàctica i per tant hi ha una rara diversitat d'espècies botàniques.

AJUNTAMENT DE SANTA PERPÈTUA DE MOGODA (MEDI AMBIENT). Guia d'Espai verds de Santa Perpètua de Mogoda.