L'Arxiu conté, bàsicament, la documentació generada per l'ens de govern i gestió municipal. La documentació es troba situada en dos espais: la sala de la planta baixa, de petites dimensions i amb llum natural (topogràfic 1) i l'estança del segon pis (topogràfic 2) en un total de 102,50 metres lineals, dels quals 97,5 corresponen a documentació municipal.
La major part del es sèries documentals s'inicien entre mitjan i la darreria del segle XIX, per bé que aleshores presenten força continuïtat cronològica. Cal destacar, per la seva antiguitat i importància, nombrosa correspondència de la primera meitat del segle XIX, comptes comunals i municipals de la primera meitat del segle XVIII, un llibre d'actes que s'inicia el 1792 i un plet del jutjat corresponent a la primera meitat del segle XVII.
Altres fons documentals s'han tractat mínimament, no s'han inventariat però s'han col·locat en un prestatge a la sala 1. Aquests consten de la documentació del jutjat de pau (21 caixes) i altres fons: entitats i documentació particular, altres municipis i Falange i Movimiento.
La documentació de l'arxiu municipal es troba classificada en les seccions següents:
1. Administració General (1857/2002)
2. Hisenda (1721/2002)
3. Proveïments (1908/2002)
4.Beneficència i assistència social (1900/1999)
5. Sanitat (1910/2002)
6. Obres i urbanisme (1914/2002)
7. Seguretat Pública (1914/ 1996)
8. Serveis militars (1910/ 1975)
9. Població (1854/2000)
10. Eleccions (1853/2000)
12. Cultura (1968/2002)
13. Serveis agropecuaris i medi ambient (1919/2002)
14. Col·leccions factícies (1974/1988)