Sender del Pi Novell (PR-C 139)
Sant Pere de Vilamajor

Vallès Oriental
    Travessa de sud a direcció nord-oest el terme municipal.
    S'inicia al barri de can Derrocada i creua el municipi en direcció nord-oest.
    1.192 m

Obra civil
    Diversos propietaris
    Virgínia Cepero González

El Sender del Pi Novell (PR-C 139) és un sender de petit recorregut, que connecta Vilamajor amb el massís del Montseny. Té una distància de 18,319 km, amb un desnivell de 1.062 metres i una durada aproximada de 6 hores i 30 minuts. La seva dificultat està catalogada com a mitjana.
    El seu inici es troba a sant Antoni de Vilamajor, des del sender de gran recorregut GR-97. Travessa tot el terme municipal de Sant Pere de Vilamajor, i entra al Parc Natural del Montseny, connectant amb el GR-5 al Pla de la Calma.
    El seu recorregut es troba indicat amb senyals de color groc i blanc.

LA MONGIA DE VILAMAJOR. Punt d'informació del Parc Natural del Montseny i de Sant Pere de Vilamajor (2011) Sender del Pi Novell: de Vilamajor al Pla de la Calma (fulletó). Sant Pere de Vilamajor: Diputació de Barcelona, Xarxa de Municipis. Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor. Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor.
    FEEC (Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya): www.feec.cat