Rellotge de sol de can Margarit Vell
Castellbisbal

Vallès Occidental
    Nucli urbà de Castellbisbal. C/ Font del Cabrer, 6 (08755 Castellbisbal)
    A la façana principal del mas de Can Margarit Vell. C/Font del Cabrer, 6 (08755 Castellbisbal)

Element arquitectònic
    XIX
    Dolent
    Es troba molt desdibuixat
    Sense ús
    Ajuntament de Castellbisbal. Avda. Pau Casals, s/n (08755 Castellbisbal)
    Raquel Valdenebro Manrique

Rellotge pintat en la façana de ponent de la casa de Can Margarit Vell, a l'alçada del primer pis. Es tracta d'un rellotge rectangular actualment molt desdibuixat, que no ha conservat els números. Conserva el gnòmon de vareta orientat a ponent. No s'aprecien amb claredat les marques horàries. Es troba inventariat per la Societat de gnomomica catalana amb el núm de referència: 3612.

A tocar d'aquest rellotge, i situat a la mateixa façana i a la mateixa alçada s'observen les restes d'un altre rellotge similar al descrit que ha perdut el gnònom, tot i que encara conserva restes de les línies divisòries de les franges horàries.

Possiblement pugui ser datat al segle XIX, moment en el qual la casa de Can Margarit encara es trobava habitada.