Pineda del bosc d'en Bruguera

Espècimen botànic
    Sense data
    Regular
    Es tracta d'un bosc madur i està afectat per impactes sonors i per residus dels visitants.
    POUM (2006)
    Departament de Medi Ambient i Habitatge. Av. Diagonal, 523-525. 08029-Barcelona.
    Laia Massansalvador Soler

Zona de bosc de pi blanc, que segueix la carena que va de Santa Bàrbara a les Cases del Sol; la seva vessant de mar pertany al municipi de Sitges. Un camí obert a la circulació segueix tota la carena. Hi abunda el porc senglar i el Picot verd.

No té cap figura de protecció pròpia, sols queda protegida en pel que fa a urbanització, ja que és declarada zona no urbanitzable pel POUM.

GARCÍA-MARQUÉS, Francesc Xavier (2006). "L'espai natural a l'entorn del Vinyet". Inclòs a: "El Vinyet, el lloc i el santuari". Ed. Ajuntament de Sitges i el Consorci del Patrimoni de Sitges.