Pg. Vilanova, 39- Pg.Termes, 2-10

Edifici
    Noucentisme
    XX
    El Pla Especial obliga a mantenir el volum i el tractament de les façanes i de la tanca. El jardí quedarà regulat segons la normativa municipal
    Pla Especial, 436. 2006
    Residencial
    Ref. cad.: 62201DF0606S
    Núria Nolasco Azuaga

Edifici aïllat inserit en una parcel·la irregular i estructurat en alçat en semisoterrani, planta baixa, un pis i golfes, amb una coberta de teules a quatre vessants. La tanca perimetral disposa de dues portes d'accés i ha estat mutilada en part per una moderna urbanització. La façana principal afronta a l'interior de la parcel·la, on hi destaca una torre central que sobresurt en alçat de la resta de l'edifici (un nivell més), també cobert amb teules formant quatre vessants. Destaquen les volades pronunciades dels ràfecs de les vessants de les teulades que disposen d'un seguit de mènsules decorades amb motius geomètrics. Els emmarcaments de totes les obertures són rectes, llevat de les llindes de les dues finestres de la planta baixa que afronten al carrer i que estan rematades per arcs escarsers. Del conjunt destaca el tractament decoratiu del revestiment de les quatre façanes. A tot el mur de la tanca perimetral i a les quatre façanes fins el nivell del primer pis, es disposa un arrebossat que imita carreus de pedra rústics regulars col·locats al trencajunt. Una faixa motllurada a nivell del forjat de la planta baixa se situa envoltant l'edifici. A partir d'aquest punt, el revestiment és més simple, imitant un aparell de carreus regulars col·locats al trencajunt. La línia del forjat de la planta pis també està indicada seguint les mateixes característiques que l'anterior. Finalment, als angles de l'edifici, el revestiment imita un aparell de carreus fent cantonera que sobresurten lleugerament de la línia de façana.

Segons els Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges, aquest edifici disposa del tipus de protecció IV. La finca està catalogada com una construcció de tipus C.

Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges (2006)