Passeig del Camí dels Traginers

Avinguda Sant Mateu

441950
    Obra civil
    Catàleg Patrimoni històric, artístic, cultural i mediambiental (2010)
    varis propietaris
    Jordi Montlló Bolart

El Camí dels Traginers, segons consta en el planejament municipal, és un camí que va de NE a SO, paral·lel a les edificacions de la urbanització, fins trobar el Camí Carener dels Traginers. Possiblement, antigament era la continuïtat natural del Camí carener dels Traginers, abans de la construcció de la urbanització, en el seu trajecte fins a Vallromanes.
    L'extrem nord oriental del camí s'ubica a continuació de la finca número 44 de l'avinguda de Sant Mateu, i circula paral·lel a la tanca de la finca. Està barrat per una cadena que n'impedeix el pas a vehicles no autoritzats, i té una amplada de tres metres, que ben aviat es converteixen en un estret corriol que presenta una vegetació herbòria, bàsicament aportada per la presència humana. Ben aviat s'endinsa en la franja de protecció de la urbanització on només resta vegetació arbòria de pi amb alguna alzina. A l'extrem sud occidental es troba o enllaça amb el Camí carener dels Traginers.

Les UTM del punt inicial són: x = 441808; y= 4595088; z=233
    Les UTM del punt final són: x = 442190; y= 4595397; z=393

AJUNTAMENT D'ALELLA (2010). Catàleg patrimoni històric, artístic, cultural i mediambiental; dins el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal d'Alella.