Monument a l'agermanament entre Olesa i Weingarten Olesa de Montserrat

Ornamental
    Ajuntament d'Olesa de Montserrat. Pl. Fèlix Figueras Aragay, s/n
    Jordi Piñero Subirana

Monument dedicat a l'agermanament entre la vila d'Olesa de Montserrat i Weingarten. Es troba situat al costat de l'Ajuntament, enmig d'una rotonda del parc, junt amb una olivera i dos ceps (símbols d'Olesa i Weingarten). Consisteix en una forma de línies estilitzades, amb una placa a terra que té la següent inscripció: "21 d'abril 1984. Agermanament d'Olesa de Montserrat amb Weingarten".

L'any 1984 es va fer oficial l'agermanament entre Olesa de Montserrat i la població alemanya de Weingarten, la qual ha propiciat contactes i intercanvis entre associacions, escoles, etc.

HERNÁNDEZ CARDONA, M. Àngel (1997). Les plantes i el paisatge vegetal d'Olesa de Montserrat. Col·lecció Vila d'Olesa, 6. Ajuntament d'Olesa de Montserrat; Publicacions de l'Abadia de Montserrat, p. 123