Molí de Més a Prop

Modern
    XVIII-XIX
    Dolent
    Presenta un estat de deteriorament avançat per trobar-se deshabitat i fruït del vandalisme.
    BI.Catàleg de béns a protegir. POUM de Taradell. 2009
    Número inventari Generalitat i altres inventaris
    IPA 24214
    Sense ús
    0866001DG4306N0001WS
    Marta Lloret. Antequem, S.L.

El Molí de Més a Prop és un molí del segle XVIII construït a la riera de Taradell, a tocar de l'edifici del Tint. Fou ampliat al segle XIX.
    És un edifici de planta quadrangular construït aprofitant el desnivell del terreny. Consta de planta baixa i pis i té la coberta a dos vessants amb el carener perpendicular a la façana. Presenta

Està documentat des de l'any 1742. L'any 1870 pertanyia a l'empresa Perarnau Gobern i Companyia.

BAUCELLS, J. (2015). Taradell: Passat i present d'un terme i vila d'Osona. II Vitalitat antiga i moderna. Segle XIX. Taradell: Ajuntament de Taradell.
    Diversos autors (1984). Els molins de Taradell. Taradell: Publicacions Ajuntament de Taradell.
    FERRARONS, R.; MUNMANY, J. (1983). Les masies de Taradell. Taradell: Centre Excursionista de Taradell.
    Inventari del Patrimoni Cultural Immoble de Catalunya. Patrimoni Arquitectònic. Taradell (Osona). Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació. Generalitat de Catalunya.